הקיבוץ: עיצוב פנים שמתחשב בנוף הסביבה - נעמה זהר

Common Partner

Posted on ינואר 02 2023

  1. ספרי לנו על עצמך. על מי שאת בתור מעצבת, האני מאמין שלך? 

התחלתי את דרכי כשכירה במשרדי עיצוב, נגעתי והתנסיתי בעיצוב פנים פרטי ומסחרי, אותם אני משלבת היום בעבודתי.

היום אני משלבת את שני התחומים האלה- בתחום הפרטי- ליווי בניה חדשה ותכנון שיפוצי דירות ובתים קיימים, ובתחום המסחרי- בתכנון ועיצוב בתי קפה, מסעדות, חנויות.

אני מאמינה שהשילוב הזה תורם לכל פרוייקט מבחינת פיתוח הקונספט, הכרת חומרים, ותכנון יצירתי ומקורי.

כל פרוייקט הוא ייחודי וממלא אותי בצורה אחרת. אין לי הגדרה ברורה לסגנון העיצוב שלי, אני פחות מאמינה בזה, מאמינה שבסוף נוצר שילוב של סגנונות שונים- וזה היופי. אני שואבת המון השראה מהלקוחות שלי,

וזה מה שמייחד כל פרוייקט ופרוייקט.

תמיד אשים את הפרקטיות במקום הראשון- מבחינת התכנון, החומרים והחשיבה קדימה.

הקו העיצובי שלי הוא נקי, לא עמוס בפרטים, חם ומזמין.

 

 

 

צילום: נדב פקט

 

בתחום המסחרי אני עובדת בין היתר עם רשתות – קפה גרג, ביגה, זסט- מעדנית טבע, ליל סיס פיצה, TEABAR וכמובן גם עם עסקים בודדים.

בתחום הפרטי, המגוון הוא רחב, אבל אני שמה לב שמכנה משותף להרבה מלקוחותיי הוא היותם משפחות צעירות שקונות את ביתם הראשון או השני, באים עם המון חלומות, וזה מרגש אותי מאד ללוות אותם בצעד הגדול הזה.

 

  1. על הפרוייקט: ספרי לנו על הדיירים, ודרך עיצוב הבית שבחרת, ועל הקשר ביניהם  

בעלי הבית- שגב, בן קיבוץ, וטל- רמת השרוניקית במקור שעברה מהעיר לקיבוץ, והתאהבה בכל רגע.

הגיעו אליי בסוף שנת 2018, עם חלום לבנות את ביתם בקיבוץ במסגרת שכונה חדשה לבני קיבוץ ממשיכים.

.את תכנית הבית הכללית היינו צריכים לבחור מבין כמה דגמים, ואחרי לבטים והבנת הצרכים המדויקת של הזוג, הם בחרו ללכת בדגם של בית בגודל 120 מ"ר, עם חשיבה עתידית על בניית קומה נוספת.

מבחינה עיצובית, הקו שהנחה אותי הוא קו נקי, מודרני אבל חם ומזמין. היה חשוב לזוג ליצור חלל שיתאים להם בצורה מושלמת מבחינת הצרכים היומיומיים שלהם, שיהיה מעוצב ומדויק, אבל מצד שני שישתלב בנוף הקיבוץ, ושלא ירגיש מנותק מהקשרו.

 

 

  1. מה החשיבות של התאמת האומנות לבית? וגם, כמה הקדשת לבניית לוח השראה ?וצבעוניות בתהליך העיצוב? האם לפי דעתך האלמנטים מהווים שלב יסוד בתכנון?

האמנות בבית מבחינתי היא חלק חשוב מאד מאופי הפרוייקט, היא זו שנותנת את הטון הסופי בסגנון החלל-ויכולה לקחת את הסגנון העיצובי מקצה לקצה. באופן אישי, כחלק מתהליך העיצוב, חשוב לי מאד שיצירת האמנות שנבחרת לבית תהיה מושלמת עבור הדיירים- ואני שמה דגש על כך שהלקוחות שלי יבחרו יצירות שנוגעות בהן, שעושות להם נעים. כמובן שאני מכווינה אותם מבחינת צבעוניות כדי שתשלב בהרמוניה בחלל.

 

  1. מה היה לך הכי כיף בפרוייקט? ובכלל איזה שלב את הכי אוהבת בתהליך העיצוב?

לכל שלב הכיף שלו, אבל באופן כללי אני מאד אוהבת את השלב הראשוני של פרוייקט- הבנת הצרכים של הלקוחות שלי לעומק, והתאמת התכנית של הבית באופן מדויק בהתאם לכך.

 

 

  1. מה הדבר הכי קשה/ מאתגר?

יש המון אתגרים כשעובדים מול ועם אנשים, אבל אני חושבת שהאתגר הגדול בעיצוב בית/עסק הוא להצליח לגשר בין החלומות והרצונות של הלקוח ל"אני מאמין" שלי- לסגנון העיצובי שלי ולכתב ידי.

 

קליק לפייסבוק: נעמה זהר עיצוב פנים

 לינק לאינסטגרם

לעוד פוסטים