משלב השלד ועד לאומנות - רוני שני פלדשטיין

Common Partner

Posted on ינואר 03 2023

  1. ספרי לנו על עצמך. על מי שאת בתור מעצבת, האנימאמין שלך? 

נעים להכיר, אני רוני שני פלדשטיין, מעצבת פנים בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים. אני מעצבת כבר 16 שנים.. אבל זה גורם לי להרגיש ממש זקנה לשמוע את ה16 הזה... יש לי סטודיו עם מעצבות פנים שעובדות אצלי ויחד בשיתוף פעולה נשי ועוצמתי אנחנו מנהלות פרויקטים ויוצרות בתים חלומיים. 

 

צילום: אורית ארנון

  

  1. על הפרוייקט: ספרי לנו על הדיירים, ודרך עיצוב הבית שבחרת, ועל הקשר ביניהם  

את אורנה ולידן המהממים הכרתי בדיוק כשהתחתנו, הם קנו בית לבניה וליוויתי אותם במשך שנים עד הגשמת החלום, משלב השלד ועד האומנות. תוך כדי התהליך הם נהיו הורים לשתי בנות מושלמות והיה לי כל כך כיף ללוות אותם במהלך התקופה. הבית הוא שילוב מושלם שלו ושלה- משהו בסגנון המודרני מנימליסטי שהוא אוהב והאבזור הרך והעדין שלה, מייצג את ההווי המשפחתי ואת הזוגיות הקסומה שלהם. היה חשוב לי ששניהם יגשימו את עצמם ויבטאו את עצמם בבית הזה. 

 

  1. מה החשיבות של התאמת האומנות לבית? וגם, כמה הקדשת לבניית לוח השראה ?וצבעוניות בתהליך העיצוב? האם לפי דעתך האלמנטים מהווים שלב יסוד בתכנון?

בשלב הראשון של כל פרוקיט אני כבר מתאימה את האומנות בלוחות ההשראה, חשוב לי לדייק את הצבעוניות, הטקסטורות והמוטיבים גם בשפה האדריכלית וגם בריהוט, אקססוריז ואומנות. לכן אצלי זה חלק בלתי נםרד מהעיצוב כבר מהרגע הראשון. כמובן שהדברים עשויים להשתנות ולהתפתח תוך כדי התהליך, במיוחד בתהליך כה ארוך של כמה שנים של בניה. אבל אנחנו שם, משתנים ומשנים בהתאם להתפתחות.  כל חדר בבית קיבל את האומנות המתאימה לו, כן כן אפילו שירותי האורחים קיבלו תמונה היסטרית שמדגישה את האריחים ובכלל את השפה העיצובית.

  1. מה היה לך הכי כיף בפרוייקט? ובכלל איזה שלב את הכי אוהבת בתהליך העיצוב?

כיף לעבוד עם אנשים כאלו שמשדרים בוויב כזה טוב וחיובי. אני באמת מאוד אוהבת את התחום שאני עוסקת בו ולכל שלב בפרויקט יש את הקסם שלו, מהתכנון הראשוני, דרך הבניה, אבל אי אפשר לקחת את הקסם מהפגישה האחרונה שבה אנחנו תולים הכל על הקירות, מתאימים את האקססוריז ורואים את התוצאה הסופית נרקמת מול עינינו. זה מרגש לראות את הלקוחות פתאום מבינים איך הכל מתחבר יחד.

 

  1. מה הדבר הכי קשה/ מאתגר?

תהליך בניה או שיפוץ הוא תהליך מאתגר, לכל שלב יש את האתגרים שלו, אני חושבת שכשיש בעלי מקצוע טובים זה טיפה מרכך את התהליך. אבל אתגרים נועדו להיות ולהתקדם מהם וללמוד ולהתפתח ואין ספק שבסוף הכל שווה את זה.

 

לסיכום אני רוצה להודות לאורנה ולידן שאיפשרו לי להכיר אותם לעומק ולייצר עבום בית... אני רוצה להודות לך עינת המהממת שתמיד עוזרת להמחיש את האומנות על הקירות בהדמיוץ, זה לא מובן מאליו וכל כך עוזר ללקוחות לראות ולהתחבר ליצירות ולהבין איך הדברים משתלבים. את ימקסימה אמיתית ויצירתית למות, וכיף לראות אותך מתפתחת וגדלה בעסק שיצרת לעצמך. תודה על מלא שיתופי פעולה מוצלחים.

לעוד פוסטים