דירה מלאת אופי, מפוצצת בשיק ואהבה, וגדושה בצבעי חמרה וטרקוטה - אוסי כץ-דגן

noa dod

Posted on ינואר 09 2023

  1. ספרי לנו על עצמך. על מי שאת בתור מעצבת, האני מאמין שלך? 

אל עיצוב פנים הגעתי כקריירה שניה. אחרי שורה של תפקידים בתחום ניהול פרויקטים וניהול מוצר. יש לי תואר בניהול ומדעי ההתנהגות ואלו בדיוק הכלים שעוזרים לי לנהל ולהוביל את הפרויקטים העיצובים שאני מלווה בהיבט התכנוני, הביצועי והעיצובי
חשוב לי ליצור ולדייק כל בית לאנשים שלו ואני רואה את תהליך העיצוב והכניסה לבתים כחוויה אנתרופולוגית מרתקת.
העיצוב והסגנון העיצובי שלי, מושפעים מהלקוחות שלי, זה מדהים כמה זה יכול להיות שונה מלקוח ולקוח ואני מקדישה זמן להבין אותם, את אורחות החיים שלהם, המנהגים והטקסים הקטנים שהם עושים בבית על מנת לייצר תכנון טוב ולבנות קונספט עיצוב
מדויק להם. בסופו של דבר הם לקוח הקצה, הם אלו שיגורו בבית שתכננתי להם

 

צילום: קרין רבנה

 

על הפרוייקט: ספרי לנו על הדיירים, ודרך עיצוב הבית שבחרת, ועל הקשר ביניהם  

הדיירים בפרויקט הזה, הם בת הדודה שלי, דנה ובן זוגה המקסים, עמית ביחד יש להן 2 בנות קטנות ומתוקות.
לדנה יש טעם מעולה, היא יודעת בדיוק מה היא אוהבת כך שכבר מהשלבים הראשונים של התכנון,

היה ברור שהדירה שלהם תהיה מלאה באופי, מפוצצת בשיק ואהבה, וגדושה בצבעי חמרה וטרקוטה עם נגיעות בוהו-שיק

 

 

  1. מה החשיבות של התאמת האומנות לבית? וגם, כמה הקדשת לבניית לוח השראה ?וצבעוניות בתהליך העיצוב? האם לפי דעתך האלמנטים מהווים שלב יסוד בתכנון?

יש חשיבות גדולה מאד של התאמת אומנות לפרויקט. אני יכולה לבצע תכנון מרהיב, לבחור רהיטים מדויקים, אבל אם לא אטפל בהלבשת אומנות על הקירות, הבית יראה חסר אופי ולא גמור.
בפרויקט הזה, האומנות של פרפלו התאימה כמו כפפה לקיר. היכולות לייצר אומנות בהתאמה אישית, כולל בחירת גוונים מדויקים שיתאימו לגופי התאורה, לכיסאות, יצרה אפקט מרשים מאד כבר במבט הראשון וחיברה את כל העיצוב למשהו אחיד ויפה.

4. מה היה לך הכי כיף בפרוייקט? ובכלל איזה שלב את הכי אוהבת בתהליך העיצוב?

הפרויקט הזה הוא אישי וזה הפך את התהליך למשהו רגשי וחוויתי. מאד אהבתי את הדיאלוג העיצובי שנוצר ביני לבין הלקוחה שלי דנה, זה הביא לתוצאה מאד מוצלחת.

 



5. מה הדבר הכי מאתגר?

תהליך עיצובי מוצלח, מושתת על אמונה. כשהלקוחות משחררים וסומכים עלי ועל היכולות שלי לראות אותם ואת הבית שלהם, הפרויקט יהיה מוצלח. אני ממליצה תמיד לקחת דברים בפרופורציה, לבחון עיקר מול תפל ולדעת שיש 30,000 בחירות לעשות במהלך הפרויקט ושאני איתם.

לעוד פוסטים